EXCLUSIV! Nicolae Mitea și-a anunțat retragerea din națională!


Fostul jucător al naționalei a decis că e momentul să se retragă de la prima reprezentativă a României. Nicolae Mitea a recurs la această decizie după ce noul selecționer al României nu l-a luat în calcul pentru meciurile cu Armenia și Kazakhstan care se vor juca pe 8, repsectiv 11 octombrie. Mitea și-a atins forma de vârf la Ajax, echipă pentru a jucat 5 ani, bifând 58 de meciuri și 12 goluri. 

Mitea a jucat pentru naționala României în 9 partide în perioada 2003 - 2005 și a marcat două goluri. 

„După ce am așteptat 11 ani pentru o nouă convocare, mi-am pierdut răbdarea și am decis să mă retrag. Se pare că cele 12 goluri marcate în tricoul lui Ajax nu contează pentru domnul Daum. Asta e!” 

Ultima dorință a lui Mitea este aceea de a i se organiza un meci de retragere: „Sper ca domnul Bârlădeanu să aprecieze ce am făcut eu pentru naționala României și să-mi organizeze un meci de retragere.” 

Nicolae Mitea a mai jucat la Dinamo, Ionikos, Petrolul și Concordia Chiajna (la chiejneni nu a apucat să debuteze într-un meci oficial). 



0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Ai ceva de comentat?